Trasig dator....

Liten snabb blogg bara, sitter på jobbet.
Vår dator är trasig hemma, går typ inte att öppnat nå dokument...
Hoppas den går att fixa, man har ju hela sitt liv på den!
Alla bilder, all musik till mina pass, alla dokument....
Dessutom satt  jag typ hela fredag kväll och jobbade med PP till Plattformen, är väl bara att börja om då...
Stön!



Tjejen på bilden har inget med min huvudvärk att göra!

Har haft ont i huvudet sen i lördags...
Hoppas det går över snart för jag blir bara mer och mer irriterad.
Gick och lade mig nio igår kväll för jag kände mig så risig...
Har iaf sagt bort passet ikväll så jag får vila lite...

Nej nu blir det lite kaffe och "Budapeststubbe" som Ingrid bjuder på...



Ha´t!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Har du inte lärt dig att man måste spara ALLT på annat ställe, när man jobbat med datorn. Det var det första jag fick lära mig. Men du sov väl den lektionen. Puss mamma

2007-10-16 @ 14:10:05
Postat av: Lina

Krya på dig och te re lugnt! Kram

2007-10-17 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0