Underbart i Umeå...

Hade verkligen skitkul i Umeå....

På lördagen var vi på fest hos Helena, Sara och Anna.
Var jättemycket folk... Nästan så mycket folk att man blir lite osocial.
Satt i soffan och pratade med Elvira, Maria och Hanna mest...



Tjejerna som bor i lägenheten



Tre halvskumma och lite äckliga tjejer....

Sedan var vi ut på Rex. Hade för en gångs skull skitkul där.
Träffade Mattias, Peter och Sara från Umé klassen och även Stefan Holmlund plus en del annat folk.

På natten när vi kom hem la Elvis och jag i varsin soffa och skulle surra, det slutade med att vi vaknade upp där halv elva dan därpå, vi tycker båda om att sova i soffor.
Sedan låg vi i soffan hela dan (var lite sega) förutom då vi gick och köpte varsin pizza!! Skön dag...


Vi lyckades även med bedriften att äta två pizzor och McDonalds på mindre än ett dygn (ångest)!


Nu är jag hemma och har jobbat idag!
Hade dessutom ännu mer folk på mitt core pass, var tjockt i salen vilket är jävla skönt eftersom jag har vart så osäker på om passet är bra eller inte....



I morrn ska Freddan och jag på visning på två lägenheter, spännande..... Och vuxet!



Man, eller jag är jävligt dålig på att ta beröm
.
Idag lutade sig Eva (som jag delar rum med på jobbet) fram och sa:
- Veronica jag måste bara säga att jag tycker att du är så duktig och att det funkar jättebra med dig....
Då blir man helt ställd och vet typ inte vad man ska säga.... Men glad blev jag!!!

Nästan lättare att ta skit, då kan man försöka försvara sig iaf. Då man får beröm känns det så ynkligt att bara säga "tack....."
Det tror jag är för att vi är alldeles för dåliga att ge varann beröm, man öppnar hellre käften då det är nåt man vill gnälla eller klaga på....


Nu ska jag läsa å sova!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Moster bettan

Hejsan Hoppsan gumman!!
Din moder Maggan har alltid påstått att vi två är lika varandra och det kan ju stämma. men när man tittar på kortet med dom två tjejerna
så är det precis som om syster Maggan glor mot mig, fasen vad ni är lika.
Du och jag är nog väldigt lika till sättet/personligheten, det är ju det inre som räkas eller hur?
Puss på re Stockholmsmostern

2007-10-09 @ 19:49:46
Postat av: Lina

Jaha ska ni KÖPA lägenhet, kul! Fast lite tråkigt eftersom det tyder på att ni kommer stanna där ett tag. Ni får inte bli alltför gamla när ni flyttar till Sundsvall. Skoj att det går så bra för dig på jobbet!! Stolta kusin

2007-10-09 @ 22:34:47
Postat av: Veronica

jasså moster bettan, du är inne och läser...
lik mamma, det tror jag inte. jag är ju mycket snyggare...

å lina, ni är väl inte direkt hemma i s-svall än....? vi ska nog i slutändan bli grannar och sitta och dricka rödvin med varann hela kvällarna..

puss på er...

2007-10-10 @ 07:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0