2 mil senare...

Har vart ledig idag.... Har jobbar med mitt core pass.
Men så bestämde jag mig för att sticka ut och springa i typ 45 min för att sedan köra igenom core passet.

Jag har inte hittat nån bra runda på typ 8 km och hade det som mål även idag...
Startade bra, sprang iväg och det kändes jätteskönt. Började fundera på att springa maran nästa sommar...
Så kaxig var jag!

Sen råkade jag springa fel...
Kände på mig att jag var på väg åt lite fel håll, men insåg inte HUR fel...
Sprang på en skogsväg i typ 3 km och funderade hela tiden på när den skulle ta slut.
Den tog slut, då var jag på nån jävla udde. Det var typ avspärrat åt det håll jag kunde springa...
Jag fick vända och springa den jävla skogsvägen tillbaka!!

Löprundan tog 2 timmar, och då sprang jag HELA vägen och vissa delar riktigt fort.
Jag måste ha sprungit nästan 2 mil... Var helt slut då jag var hemma och hade gett upp alla planer på mara...

Helt sjukt...

 

Jag.....


Top Model Stockholm igår var verkligen inte bra.... Men jag lär väl fortsätta se det ändå antar jag....

Jag hade missat att Winnerbäck släppt en singel. Fick låten av Elvira i helgen.
Den är ju sjukt bra, han sjunger med Miss Li - "Om du lämnade mig nu".
Lyssnar på den hela tiden!

Ska se Vänner nu!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0