Äntligen tillbaka...

Nu är Fredrik och Filip tillbaka i rutan, det var på tiden. Jag tycker att de är grymma!!!

 

Filip är ju lite lik Winnerbäck på den bilden.... Lite



Hångel

Ja, ja....
Annars knallar och går det. Jobb som vanligt!
Det är faktiskt kul med måndagar... Jag trivs verkligen med mitt jobb, även fast vi har massor att göra just nu...

Freddan är i Halmstad den här veckan, så jag är alldeles ensam... Han är på utbildning, får lära sig att släcka bränder lite bättre...

Hade mitt andra core pass idag!
Var inte nervös över passet. Men var nervös över att ingen skulle komma!
Förra veckan var det ganska många där, men då visste de ju inte vad de skulle få. De kom ju inte för att de visste att det skulle vara bra...
Utmaningen var ju ikväll, att de skulle komma tillbaka...
De kom tillbaka.... plus några till. Åh vad bra!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0