Bosön!

Hello, hello!

Har alltså vart på Bosön i helgen på utbildning, det gav verkligen jättemycket!!
Var även en massa SISU konsulenter (mest såna nästan), så det var inte bara vi som ska utbilda inom Plattformen. Gav så jäkla mycket att prata igenom allt....

Igår var jag hemma och gjorde pass hela dan, blev typ klar med allt, SKÖNT!
Ska bara träna in Core passet! Sedan åkte jag till Boden och mötte upp Freddan. Vi åkte till Daniel och Marita och fikade. Har inte träffat dem på över två månader! Det var mysigt!

Nu är jag tillbaka på jobbet!!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: mostra

Hej gumman nu har jag uppdaterat mig på ditt liv.Kul med jobbet.Har ej pratat med din mor på länge.Helt upptagen med huset förstår jag.Gör kanske en stökresa ut i helgen.Visst ja Lina och Martin kommer hem.Kl är 5:00 på morgonen kan ej sova Opererade "tissen" som vi forssare säger igår.Gick bra väntar på svar.Soooov hela dagen efter det så nu är jag pigg.Jessica sövde mig det kändes tryggt.Hälsa Freddan kan ni inte hälsa på när ni är hemma Middag kanske?????? MÅNGA STORA KRAMAR FRÅN ÄLSKLINGS MOSTRA!!!

2007-09-04 @ 05:09:15
Postat av: Veronica

Hej mostra...
Kul att du läser min blogg! Ja, de är ju helt uppslukade av huset, men bra blir det ju...
Läste på Hannas blogg att du opererat dig, skönt att det gick bra....!
Hälsa på vore trevligt, och mat låter ju ännu trevligare.... : )
Pöss pöss

2007-09-06 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0