Massörer är underskattade...

Mina dar på jobbet ser verkligen olika ut.
Ena dagen testar jag bara, (hälsotester) och då pratar pratar pratar jag så jag blir less på min egen röst.

Nästa dag, som idag är man igång fysiskt hela dan!
Idag har jag masserat på förmiddagen på Banverket. Fem stycken halvkroppsmassager....
Helt slut! Jag är så imponerad av massörer som bara jobbar med det, fy fan!
Några massager är kul, men inför den femte var jag totaltrött...
Sedan lunch för att åka iväg och ha vattenpass, sedan hem på en snabbmiddag för att sen ha spinningpass....

Nu har jag däckat i soffan!!!! Samlar kraft för mina två pass i morrn bitti! ; )
Jag tycker ju trots allt det är KUL, så jag ska inte gnälla!!


Har köpt två nya böcker idag....
Är inne i en total bokperiod, kan inte tänka på annat!
Har precis läst Stieg Larsson första bok, "Män som hatar kvinnor", köpte hans andra idag.
Men har samtidigt längtat efter att slänga mig över Liza Marklunds senaste så jag vet inte vad jag ska ta mig till....
Börjar jag på den ena kommer jag bara tänka på hur den andra är....
Sjukt!


Tjejerna är ju betydligt bättre än killarna i Idol måste jag säga....
Har dock ingen favorit än. Hon tokblonda är ju grym... Amanda, heter hon det?

Gynning, Gynning...
Jag blir så nervös av att titta på henne... Hon säger ju så konstiga saker.
Men samtidigt är hon ju lite rolig....

 

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0