Vitlök, vitlök och vitlök....

I helgen har vi alltså vart husvakter i Sävast.
Åt en lite finare middag igår för ovanlighetens skull....
Kött med potatisgratäng, grillat ute!
Jag hade även köpt vitlöks sås, vitlöksbaguetter och marinerade vitlöksoliver....
Det var gott!


Freddan och Hornskroken vann matchen igår.
Med typ 34-14 eller nåt sånt, det var ju alltså inte direkt jämt så det blev lite halvsegt!


Svensson, Svensson!
Det är ju bättre nu än det var för 10 år sen! Jag skrattade hela halvtimmen!



Hittade ingen bild på den aktuella familjen....

Vi bjöd även över Freddans farmor igår på kladdkaka och kaffe, hon var så glad över att få spendera kvällen med oss... Kollade på "Kocken" och hon höll sig minsann vaken medans jag somnade i soffan för ovanlighetens skull...

Ska ha pass i kväll, instruktör som blivit sjuk...
Var verkligen inte laddad för det så nu måste jag ladda upp!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tjohooo Veronica!
Du, hur får man sån där fin bakgrund? Duvet med en valfri bild? Är det fint med dig förresten?
Kram

2007-09-23 @ 15:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0