Sönderplanerad?


image247

Jag var lite seriös till middag idag...
Höstsallad på rotfrukter hette det. Varma rotfrukter. Det är både selleri, palsternacka salladslök i...
Avancerat för att vara mig. Jag åt med quorn till, Freddan med korv (?).

Håller jag nu på att planera sönder utbildningen jag ska hålla i helgen?
Risken finns ju... Nu måste jag lägga ned planerandet!

Värsta fina vädret här igår och idag.
Extra kul att man har ett innejobb. Nu skulle man ju typ vara förskollärare eller parkarbetare eller nå...
Varmt och solen skiiiner!

Jag förstår inte hur Blondinbella och de andra "stora" bloggarna kan göra en massa inlägg varje dag???
Jag har svårt att komma på något intressant att skriva i ett inlägg...

Ikväll är det "Barnmorskorna", det är bra. Förbereder mig för lite tårar.
Hoppas Freddan stannar nere hos John så jag får tjuta ifred,




Uäsch. Jag tar gärna min avtorkad och klar då det är dags....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0