Traderaträsket



Sånt här pysslade jag med idag.... svåååårt!!

Frida har lurat in mig i traderaträsket.
Jag har lagt ut en skaljacka, en fleece, en kavaj och lite mer... Saker som har hängt i min garderob ett bra tag och som jag garanterat inte kommer att använda. Hoppas jag får det sålt...
Särskilt eftersom jag har lagt bud på lite grejer ;)

Var jäkla seg då jag klev upp i morse för att ha Pilates 07.00.
Under passet fick jag dessutom grym huvudvärk.
Men på jobbet sen fick jag en underbar massage av Eva - tack! Huvudvärken släppte efter ett tag,
På eftermiddagen hade jag ordnat Ju-Jutsu för mina elever. Det var skitkul!
Svårt, men kul. Vilken förbannad dålig koll man har på kroppen... Pinsamt!

Har städat lägenheten ikväll så nu är det MYCKET skönare att vara hemma....

Ha det bra hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0