14 grader och mulet



Jag gissar att det inte kommer att se ut såhär på Aronsbadet idag...


Jag ska inte gnälla, jag vet att det är självförvållat....men VARFÖR???
Det är 14 grader ute, det blåser och är mulet.
Vem fan vill åka och bada? Några enstaka galna ungar kan jag gissa på...det betyder att dagen kommer att bli lååång!
Kan ju iofs vara bra i morrn om jag är lite sliten efter Lasse Winnerbäcks efterfest.... ;-)

Jag har varit upp på morgonen och grejat pass. Har inte varit nöjd med hur vattenpasset har sett ut, men nu trillade poletten ner och jag är nöjd - skönt.
Låg uppe halva natten och belönade mig för kvällens hårda slit med gamla avsnitt av "Greys Anatomy" och "Gossip Girl".

Men nu blir det sen frulle och iväg och jobba (eller vara där kanske det räcker att kalla det)...

Ha en bra lördag ni lediga!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0