Hade kunnat bli riktigt jobbigt...



Sökte på nakenchock.... så kul!! Kanske ska följa Frida på några fler fotbollsmatcher....

Det hade kunnat blivit så att jag aldrig mer åkt och kollat på nån av Freddans handbollsmatcher....
Freddan jobbar ju dygn, så han kom hem i morse innan åtta nåt.
Jag låg och drog mig lite i sängen, han skulle iväg på träningsläger så han höll på att stöka runt.

Jag klev upp ur sängen (naken) och skulle gå på toa. Då möter jag Freddan i dörren som frågar vart jag ska?
Är han konstig eller.....skit i det du. Då berättade han lite snällt att PO (handbollskompis) satt i köket....
Tuuur att jag mötte Freddan i dörren, hade blivit lite småjobbigt annars....

Ibland funderar jag på hur mycket liv vi har.
Jag tvättade igår kväll. 80% av all tvätt var träningskläder.
Linnen, tights, shorts, underställ, överdragskläder, sporttoppar mm mm mm mm....
Mitt mål är att till nästa tvätt förbruka lite mer "socialt liv kläder"!

Snart: Anders Gustafsson i K1 500 m!!! Heja då!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0