Mörbultad!



Jag har som aldrig haft ont någonstans i mina dar.....

Har ju i och för sig legat i en bassäng hela mitt liv och det enda man får där är ju kallsupar och grönt hår.
Även fast jag inte vill erkänna det så har jag det senaste halvåret fått mer och mer ont i en kota i ryggen.
Jag tog mitt vuxna ansvar och bokade tid hos en kiropraktor där jag varit idag...

Det kändes som att kliva in hos en kiropraktor på 70-talet.
Han var verkligen hur skum som helst, massa gamla bänkar, maskiner osv... lite läskigt.
Och en stor (och stark) vithårig man närmare pensionsålder var det som mötte mig... ville bara springa hem ett tag.

Men han har stretchat, vridit och knäckt mig.
Han använde sig av nån stor massageapparat, akupunktur och nå elektriska strålar för att mjuka upp min som han kallade "bodybuildermuskel".
Han tyckte inte det var bra att han en sån - jag tyckte att det lät riktigt bra. Problemet var väl att det bara var en sån på ena sidan av ryggen och inte den andra. Det leder tydligen till vääldigt dålig genomströmning, nerver i kläm och det finns då risk för diskbrock och ryggskott.

Känner mig mycket mjukare. Ska dit på fredag igen.

Alla tremiljonerfemhundratjugotvåtusen corepass jag har kört det senaste året var tydligen inte så bra för min rygg... han tyckte jag skulle vila den nedre delen av ryggen ett tag. Kul....nej.

Det var allt om min rygg...vem bryr sig :-)

Phelps dominerade bassängen inatt igen... hur många världsrekord kan den nya dräkten sätta är min fråga?

Ha dä

Kommentarer
Postat av: ingrid

klart vi bryr oss, du ska vara rädd om dej din rygg.Den ska du dras med länge och den ska räcka till mycket...kram

2008-08-12 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0