Ny telefooon

Sony Ericsson W890i Brown
Fin va??

Jag köper ny telefon när den gamla går sönder... Den jag hade nu har jag haft i tre år och den kostade typ 1.000:-
Jag är alltså inte så intresserad av att kunna göra mer än att ringa och messa. Jag har alltså haft den gamla i 3 år utan att lyckas installera hur man skickar/tar emot mms. Hmmm...

MEN! Nu har jag köpt en ny! Och jag har redan hittat ganska många fördelar:

*Jag kan ALLTID svara när det ringer (den gamla tyckte att vissa nummer inte var så roliga att öppna)
*Jag behöver inte ha en mp3 med mig för jag kan lyssna på telefonen!!!
*Jag behöver inte alltid ha en kamera med mig för det är 3.2 mega pixels på kameratelefonen.....
*Ett minne på 2 GB
*Den är brun och fin.
*När jag ska ringa nån kan jag kolla på min bild på Lasse W på displayen....

Klev upp 05.15 i morse och skjutsade Freddan till flyget. Det är återträff med Umé folket i G-borg i helgen!
Jag jobbar.... på Aronsbadet. Och så lite Lasse W på lördag kväll!!!!!!!!!
Men ha så kul alla mina gamla Umé vänner....

Idag blir det golf med Annelie och Marie! Kuuuuuul!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0