Nyäten

Slitit med pass hela dan och fortsätter såklart in på kvällen, har ju ångan uppe...
Blir tokig då tekniken inte fungerar, försöker tona låtar i programmet Mix Meister, men jag får inte till det.
Elvis kom å hjälp mig!!!

Här är saker jag dessutom BORDE göra:
Rensa ur och städa garderoben
Städa alla köksskåp
Städa städ/verktygsskåpet och köpa en verktygslåda
Städa ur skafferiet och frysen (tog i alla fall kylen igår...)

Men det får bli i ett annat liv.

Saknar "mina" barn...

 

1. Meja 2. Förbannad Agnes...

 

3. Wilda med kaka 4. Philip (och det förvuxna barnet nummer 5 är Soffan ;-) 

Nu vidare till pass.
Skriver som de "stora" bloggarna, kommentera gärna om vad ni gör... Skillnaden är att jag känner er så jag är faktiskt intresserad!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0