Riktig massage

Jag har fått en jäkla bra massage idag.
Sådär göttont gjorde den. Det behövdes för min tydligen steeela rygg, känns mycket bättre nu.

Stockholm var bra men intensivt.
Jag har fått en MASSA information på två dar, hade sjukt ont i huvudet och käkarna då jag åkte hem...
När jag blir stressad och det blir mycket så får jag ont i käkarna, jag vet inte varför.

När jag kom hem idag hade Freddan lagat en massa mat, det är trevligt.
Både middag med god lax och potatis OCH matlåda tills i morrn. Sånt uppskattas....

Är helt dagvild då jag varit iväg i två dar.
Det känns som att det är måndag idag, men då är det ju skönt att det snart är helg.

Gymmade utan Frida i morse, det är verkligen så tråkigt att gymma själv.

Det här var ju verkligen ett jättetråkigt inlägg, så nu slutar jag.

Ni får en porrig bild på mig och min vän som tröst.... he he.
Det snygga med bilden är som rökridån som hänger över oss... (å så Fridas tunga då!)



Sent på Lulékalaset..... ;-)

Ha ré

Kommentarer
Postat av: FRidA

Sexigt. den e´ la grym denna bild

2008-08-22 @ 07:52:05
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0