The X files



Jag följde Arkiv X slaviskt när jag var yngre.

Det var mammas och min serie, vi satt uppkrupna i samma fåtölj och tyckte det var skitläskigt.
Och HELA tiden väntade jag bara på att Mulder och Scully skulle bli tillsammans... första hånglet liksom.
Och sen när filmen kom hånglade de ju nästan (ett bi förhindrade det)!

Igår var jag och Freddan och såg den andra filmen.
Men då hade de snuvat mig på första hånglet!!!! De var ju redan tillsammans då filmen började, fan ta dig Chris Carter! Men den var bra, tyckte jag. Freddan gäspade och såg halvt uttråkad ut större delen av filmen :-(

Jag tycker att man borde få ledigt då det är OS.
Faktiskt.
Det är jobbigt att vara vaken på nätterna, man blir av nån konstig anledning trött på dagarna. Och på dagarna när man är på jobbet missar man ju helt enkelt allt, hur man än bär sig åt.

Klapp på axeln!
Jag är klar med SAMTLIGA pass till insirationsdagen i Lycksele. Puh.
De skickas in i morrn.
Nu sitter jag med höstens Lulé pass.

Har gymmat med Frida idag, vi har börjat våra nya liv! Känns bra. Spinning i morrn 07.00.
Nu måste jag snart lägga mig, semifinal 04.03 med Ida Marko Varga och Josefine Lillhage.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hurru din sportnördo, sov på nätterna nu så du orkar cykla imorrnbitti, simma lugnt!

2008-08-11 @ 23:10:51
URL: http://fladderben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0