Underbar dag...

12 timmars sömn, huvudvärken borta och livet leker igen.

Dagen började med att sova till 10.15!!!!
Sedan packade jag och mitt barn Frida väskorna och maten för att bege oss till Ormberget för att plocka blåbär som två pensionärer... Gick TRÖGT från början, kändes som att vi gick i någons plockarspår.

Vi tog långlunch med Fridas hemlagade hamburgare, hajkbanan och frukt.
Fint väder och vi myste i solen i 1,5 timme.
Efter lunch hittade vi äntligen lite mer bär och vi fick med oss ca 4 liter var hem. Som nu inte verkar rensa sig själv.....

När jag kom hem bytte jag och mannen om för löprunda och vi avverkade 1,1 mil - sköööönt!

Nu har vi ätit tacos och jag har pratat med ANNA, saknar dig gumman!!!!

 

1. Jag njuter i solen...  2. Frida likaså...

 

3. Frida i gröngräset! 4. Vi fikade inte bara - plockade även några bär!



Resultatet!

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad härligt det ser ut.. 1,1 mil!? själv är man nöjd om man släpar sig runt Sidsjön ett varv ;) Jag hör av mig när jag kommer hem igen. Puss

2008-08-18 @ 09:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0