Om...

Om ett dygn vid den här tiden passerar jag Skellefteå, har ont i röven och 6 timmar kvar på bussen...
Om tre dagar vid den här tiden tar mamma och jag ett lunchbreak i julklappsshoppandet...
Om fem dagar vid den här tiden är vi hos farmor och äter gröt och är snart på väg upp till Lucksta...

Just nu har jag två timmar (kafferast och en massage) kvar att jobba innan en långe ledighet.
Ska sedan träffa Frida på stan en snabbis och efter det hem och packa.
Ikväll ska vi till Sävast och Freddans familj, jag ska mysa med den röda filten i soffan.... mmm...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: eva

Hej Kompis

Hur har du det?

Ser inget nytt på din blogg.

vad är det som händer? :-)

Vi har överlevt julen hos mam o pap.

Är hemma och ska vänta in det nya året.

Ha det gott. Kram.

2008-12-27 @ 13:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0