12 år igen...



När jag var 11-12 år (?) på ett ungefär var jag och Anna, min bästis (vi var totalt beroende av varandra och spenderade typ all vaken tid med varann) helt sålda på "Törnfåglarna".
Det var även under den tid vi absolut inte ville heta Veronica och Anna utan bytte konstant namn.
Under denna tid var jag tvingad att kalla henne Meggie som tjejen i Törnfåglarna.

I alla fall. I dag när jag kom hem från jobbet var det just Törnfåglarna på TV.
Måste verkligen kolla upp om det går varje fredag så jag kan se det!

Freddan jobbar.
När jag skulle börja blogga för två timmar sen plingade John och Paulina på med en vinare i handen, har nu kollat på Let´s Dance med dem, trevligt med lite sällskap.

Hoppas slem Matte åker ut ikväll.
Mat Tina var grym!

I morrn ska Freddan och jag iväg och åka hundspann med en arbetskompis till Freddan, är sjukt spänd, ska bli skitkul!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0