Lär er svälja....



Okej, vissa saker var bättre "förr".
Igår när jag stod och väntade på bussen stod det fyra killar bredvid mig i 14-15 års åldern.
Alla fyra spottade KONSTANT! De spottade kanske var 15:e sekund. De stod dessutom och väntade på bussen i kanske 5-10 minuter så under den tiden hade det bildats en stor hög med spott i mitten av dem.
Why???
Jag kan spotta då jag är ute och springer, åker skidor eller så.
Men varför spotta var 15 sekund? Har de inte lärt sig svälja????
Förbannat äckligt i alla fall...

Pass å lite pass idag...
Cardiocore med ungdomar och sen vattengympa med vuxna. Kul kul men är nu trött trött.

Hoppas jag får sova inatt.
Har Pilates 07.00 i morrn och jag sover alltid så dåligt då för jag är rädd att jag ska försova mig....

Trevlig kväll!!! Haaaa de


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Ja, detta med spotta. Du måste veta att killar är osäkra och känner sig tuff när dom spottar. Redan på stenåldern gjorde dom så....varför vet ingen. Men som sagt, killar har lite urtidsfasoner för sig. Som du vet tar det lååååång tid för dom att lära sig av med gamla oönskade beteenden.
Vi kvinnor måste ha mycket förståelse för dessa varelse. Men det vet du väl redan......eller hur? Från beteende pedagog.
Många pussar Mamma

2008-02-20 @ 14:04:14
Postat av: Verran

Du är verkligen klok mamma...
Tur att du förklarar allt så bra för mig...
Pöss

2008-02-20 @ 14:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0