Utvärdering...

 


...av schlagern igår. Tyckte ändå att det var bättre igår än förra lördagen.

Ola - väntat och tråkigt och han kan ju inte sjunga.
Lasse Lindh - jag tycker verkligen att den låten var skitbra, mysig!
The Nicole - ingen kommentar.....
Alexander Schöld - en lite längre Jimmy Jansson och jag gillar INTE Jimmy Jansson
Rongedal - lite Mika över låten, men ändå, skitbraaaaaa!
Sanna Nielsen - zzzzzzzzzzz
Andra Generationen - jag gillar pizza, men inte när man sjunger om dem.
Johnson & Häggqvist - Carola gapade för mycket, det kändes oplanerat hela framträdandet, ok låt.

Jag hatar ballader, när Sanna sjung sa jag till Elvis att det här gillar Freddan. Tro på fan när han sen ringde så hade ju tydligen alla brandmän på F21 röstat på henne, gaaaaahhhhh!

Hade i alla fall jättetrevligt igår. Först bara Elvis och jag som satt och skvallrade sen kom Jocke och Freddan lite senare....

Idag ska jag till Boden och kolla när Stina spelar handboll!

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja visst är de gött med grillning, vi hade tur att några andra nnaturbrudar var där & plockade bord & plats innan, men jag ska tänka på de nästa gång :) Annars är de fint? Verkar som om du lever på din spinningcykel :) Du lär ju få jävligt snygg rumpa iaf, haha! Kanske ska köra lite cykling, skoj om de är bra musik, annars förjäkla jobbigt! Simma lugnt, kraamo!

2008-02-17 @ 19:20:46
URL: http://fladderben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0