Åka till Sundsvall för att spela 5 min...

image219

Skäggig... Usch, det har han fått ta bort....

Min stackars klantiga man....
De hade match i S-svall idag. Skjutsade honom till bussen 6 i morse.
Åka ned, spela och åka hem var planen.
Min mamma, pappa och lillebror skulle se Freddan spela för första gången.
Efter 5 min hade nån kört en armbåge i halsen (dock inte ner genom mun och i halsen...), Freddan hettade och "gav igen". Rött kort, upp på läktaren. Komiskt och tragiskt på samma gång....

Vi har haft inspirationsdag med Korpen idag.
Jag höll med Eva ett Cardiocore pass, det gick bra!
Sedan har jag vart på två vattenpass och grejat och donat hela dan,
Jag är HELT SLUT! Fattar inte att jag är så trött.
Ångrar att jag inte stannade på Frasses och köpte mat. Jag bara orkar inte steka blodpuddingen...

Let´s Dance igår....
Är faktiskt lite less på det.
Tony Rickardsson var bra, tror jag håller på honom....
Jag såg en trend. Att de kändisar som hade en danspartner som varit med tidigare säsonger klarade sig bättre.
Det känns som att dansaren kanske har större koll på hur de ska lära ut, vilken nivå de ska lägga dansen på å så.
Men jag vet inte. Men gud, sitta här och analysera Let´s Dance, vem bryr sig!

Hoppla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Freddan i ett nötskal:P Själv sitter jag här med lillebror och ser på film. Är så roligt att vi ändå bor så pass nära så jag kan träffa honom så ofta som jag gör:) Härligt att du antog utmaningen men jag har inte kommit på något pris ännu :P

2008-01-12 @ 21:54:47
URL: http://Staaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0