Inga duschar....




Jag var till TANT doktor... Ursäkta mamma att jag förstör ditt rykte...
Min diagnos var såklart rätt, inflammation i hörselgången.
Hon frågade om jag duschade mycket.... Nej, bara 3-4 gånger om dan.
Så nu ska jag tydligen inte duscha så mycket och inte vara i simhallar.
Det går ju verkligen jättebra med flera pass om dan och simhallspass inplanerat onsdag, torsdag, lördag, söndag.... Fick droppar i alla fall, så jag hör inge med all sås i örat...

Freddan och jag har städat, tillsammans!
Jag gav order, så det gick bra.
Skönt att inleda helgen med en städad lägenhet.
Nu har han åkt på träning och jag ska kolla på Gossip Girl!

En ny serie!!!!!
Soffan som rekommenderat den och den är verkligen bra!
Visst, målgruppen är kanske 16-åriga tjejer men jag är ju inte så mogen.
Den ska tydligen börja gå på femman, så se den! (Om ni inte är så mogna...)

I morrn åker Freddan 55 mil till S-svall, spelar match och 55 mil tillbaka.
Hoppas de vinner, vad inte värt det annars...

Jag ska jobba.
Korpen har inspirationsdag. Ska även ha pass, inte vatten utan Cardiocore.
Jag å Eva, vi kommer att vara grymma!

Nu blir det Gossip Girl!



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0