Min man överraskar....



Å vart är snön?

Ja, Freddan slog på stort. Nej, ingen förlovning eller barn eller så....
Igår var jag och kollade på Freddans match, de vann och han var grym som vanligt....
Sedan överraskade han med att ha bokat en natt på hotell.
Jättemysigt!
Vi badade bastu, åt middag, drack vin, kollade på hockey och HOTELLFRULLE!
Tack mannen!


Över till sporten då.
Småkronorna förlorade ju då i förlägningen, trist. Jag var förbannad som aldrig förr men min ilska la sig idag då Kalla DOMINERADE i skidspåret, eller i slalombacken ska man väl säga...
Hon är ju bara så grym! Så jag grät en skvätt, men det var det ju inte så höga odds på...


Har sprungit idag, skönt.
Sen har Freddans föräldrar Ingrid å Svante vart på besök. De kom med en jäkla massa frukt, så nu käkar jag frukt så det står ut genom öronen.
Sen har jag gjort klart core passet (yie!) och tränat på pilates passet...


Jag är stressad!
Tjejvasan om 1,5 månad och det finns ingen snö!!!!!
Var förbi skidspåret idag men det är ju bara is! En gubbe som åkte och han åkte bredvid spåret...
Jag måste hinna lära mig att åka ju!


I morrn tillbaka på jobbet för en riktig arbetsdag! Skönt att börja jobba igen, göra nån nytta...


Trevlig söndagskväll!



Kommentarer
Postat av: stina

Mamma har ringt och skvallrat om din och Freddans mysiga hotellvistelse, måste varit skönt att slippa några andra;) Snacka om att bli uppassad!! Kram /Stina

2008-01-06 @ 20:36:22
URL: http://staaaajn.blogg.se
Postat av: Maria

Sicken karl du har!!!! :D

2008-01-07 @ 22:48:12
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0