Ny almanacka....



Jag har köpt en ny almanacka idag, eller säger man kalender...?
Inte den på bilden dock...
Hur som helst. Jag älskar att köpa nya kalendrar.
Inte just för att de är fina eller så utan för att mitt liv då känns så städat! Min gamla kalender är så full och klottrig att det inte känns nå roligt att öppna den, känns bara stökigt.
Jag ser verkligen fram emot att ta fram min nya och föra in allt planerat i den...
Ja, jag är ett kontrollfreak.

Har efter jobbet kört igenom mitt Pilates pass jag ska ha i morrn bitti 07.00.
Måste erkänna att jag är lite spänd... Vill ju kunna förmedla rätt känsla.
Tror det blir svårt att tagga ner sig. Jag är ju van att peppa och så ganska mycket och nu ska man som ta det lugnt och få dem att slappna av, hitta andning och så, klurigt...

Nytt pass på både spinning och core igår, gick faktiskt bra. Mycket folk också så det var tok kul!

Det har snöat lite....
Men Freddan jobbar idag så jag tar mig inte iväg att åka skidor eftersom jag inte har bil.
Hoppas den ligger kvar ett tag, synd bara att det är på nollan nu...

Jag har sjukt ont i örat.
Har haft inflammation i hörselgången några gånger, tror det är det nu med.
Måste väl gå till farbror doktorn antar jag. Känns jobbigt.
Önskar man kunde ringa och säga vad man hade för fel och att de skickade receptet.
Fast det skulle väl inte funka i längden att alla ställde diagnos på sig själva...

Sist jag fick det var vi i Thailand och då gick jag bara in på ett apotek och köpte örondroppar.
De frågade bara om jag ville ha starka eller svaga droppar, jag tog de starka och sen gick det över...



Kanske får komma till McDreamy....

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Snygg den var almanacka vart är den ifrån? Den liknar dem från Ordning & reda ; )

2008-01-08 @ 19:33:33
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jag har verkligen skärpt till mig med bloggandet :) Roligt att du är inne och läser den också! När är tjejvasan nu då, tänkte så du hinner med lite skidåkning innan:) Ha det bra! kram

2008-01-09 @ 09:01:33
URL: http://staaaajn.blogg.se
Postat av: Mamma

Jasså, du ska gå till FARBROR doktorn. Är det inte möjligt att det blir tant doktorn. Tänk lte mer genus, om jag får be. Tänk på att jag jobbar med det lite nu.....skäm inte ut mig.
Men puss iallafall.
Stora mamma

2008-01-09 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0