Ska man betala tillbaka??!!



Längtar tills man är där...


Idag när jag kom hem hade jag ett tjockt brev från CSN i brevlådan, även Freddan hade ett...
Det är tydligen dax att börja betala tillbaka allt man har lånat för studier (ca 200.000:-)....
Ska var tredje månad betala drygt 2.100:-
Så trist!!!!
Freddan behöver bara betala ca 1.500:- åt gången, känns ju lite orättvist.
(Mitt år på Lillsved)

Idag har jag slitit i spåret... Första gången jag INTE hade bakhalt.... istället inget glid alls...
Tänkte åka kanske 12-13 km men efter 9 var jag helt slut och gav upp. Börjar bli lite orolig för Tjejvasan, mindre än en månad kvar.... Måste ju börja toppa snart ; )

Nu ska jag ta ett glas rött och kolla på Let´s Dance snart....
Trevligt med helg!
Jobbar i och för sig några timmar i morrn, BUS (innebandyserie för barn och ungdomar).

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0