Utmaning... hmm....

Jag har blivit utmanad av Stina. Har aldrig blivit det förut så jag antar att jag måste anta utmaningen...
Min fråga är, hur vinner man?

Utmaning

Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med

  • Jag är tjurig
  • Jag är ambitiös
  • Jag är snäll (mot dem jag gillar)

(Men fy fan vilka klyshor....) 


Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv.

  • Mina triceps 
  • Mina knän
  • Min gluteus maximus

Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Tagit examen i idrottspedagogik
  • Dykt med valhaj (var sjukt rädd för hajar innan det) 
  • Kört ett Pilates pass

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig.

  • Jag är ärlig
  • Jag kommer ihåg mina kompisars födelsedagar 
  • Jag bjuder inte på mat som jag lagat....

Nämn tre saker du är bra på

  • Leda vattengympa
  • Se såpor...
  • Släppa mig

Nu utmanar jag Maria och Lina!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0