Vallahjälp

Då har jag alltså åkt lite skidor, börjar inse att även tre mil kommer att vara långt...
Idag blev det i alla fall ca 7 km.
Behöver verkligen hitta tekniken, och lära mig att valla! Hade så jävla bakhalt!

Jag känner mig så bortkommen i skidspåret.... Åker jag åt rätt håll? Bär jag skidorna rätt? Tänk om jag ramlar i nerförsbacken...
Hatar att känna mig som en nybörjare och får panik när nån åker om mig, blir skitstressad... och omåkt blev jag!
Men skönt var det! Bra träning, även fast jag mest tar mig fram med överkroppen!

Sen har jag teamat på ett vattenpass, tvättat och kollat Gossip Girl!
Nu har jag inga fler avsnitt.... : (

Ska läsa å sova nu!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0