Dykning!



Rutinerad :=)

Nar jag antligen ska fa dyka sa far jag inflammation i horselgangen igen!
Nej, jag har inte vart till doktor, ar ganska van det sa numer kan jag stalla den diagnosen pa mig sjalv!
Har i alla fall droppar med mig som jag geggar ner i orat och gar darmed runt och ar standigt halvdov!

Hade fetangest om jag skulle testa att dyka igar och riskera att det inte gick och slanga pengarna i sjon, eller vanta och hoppas pa att orat skulle bli battre, med risk att det kunde bli samre. Jag chansade och foljde med och dok.
Nu ar jag betydligt mycket samre, men det gick att dyka i alla fall sa jag har fatt gjort tva dyk! Inte jattebra sadana, men helt ok... De fiskar sa mycket har sa det var lite lite fisk... Sag en murana i alla fall.

Jag dok med tva amerikaner. De hade vart ute och rest i 1,5 ar!!!! Med en trearig dotter...
Orattvist. Vad far de pengar fran att resa sa lange....?

Idag foljde jag inte med de andra pga orat, har legat pa stranden sjalv igen-skittrakigt!
De andra tre hade dessutom sett en jattestor stingrocka! Nu skriver de slutprovet, sen ska vi uppsoka en bank!
Slut forsta omganen pengar och i bankomaterna far man bara ut dong, inga dollar!

I morrn ska de andra ut pa sina tva gratisdyk, jag funderar pa att folja pa baten, om det inte bara gor mig tokfrustrerad over att inte kunna hoppa i.



Kursganget... Laddade fore och efter sitt forsta dyk!




Bilder fran bakongen pa hotellet, bor pa 7:e vaningen. Jag ar standigt lite radd att hotellet ska blasa omkull eller sa...
Maste komma over min hojdradsla!
Pappa, du skulle inte vaga bo har!


Om ni undrar varfor jag bloggar sa mycket ar det for att vi har tre datorer staende nere i receptionen pa hotellet som det bara ar att satta sig vid. Om tva dar aker vi till Hoi An och da blir det inte sahar mycket bloggande...

Jattekul att ni kommenterar sa att jag ar lite uppdaterad i vad som hander hemma, mer av det!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har smsat till fredrik o frågat om ni är intresserade av ett skrivbord i teak 110x70 + 2 löstagbara klaffar o en hurts o stol i svart skinn o trä. Dessutom en rosa matta 240x164 (ligger redan ute på blocket)om det är nåt ni tror er vilja ha väntar vi med att sälja till ni kommer hem!

Här regnar det spön i backen just nu och vi har 14 grader varmt. Nu har jag tre dagar kvar till semestern.... kram ingrid

2008-06-16 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0