Hoi An...lovely!



Mojito och ol pa stranden pa midsommar...

Trevlig midsommar!
Jag har ett toklangsamt internet och en mellanslagsknapp som inte funkar, sa det blir inget langt inlagg!
Och om orden sitter ihop sa vet ni vad det beror pa!

Midsommar firade vi med en 8 rattersmiddag pa en jattefin restaurang, med vin och allt.
8 ratter, ungefar 40:- (vi slog pa stort)!!!
Sen dor stan vid midnatt sa det blev anda en ganska tidig kvall...

Vi ar nu i Hoi An, det ar UNDERBART OCH KLART BAST HITTILLS!!!
Det gar inte att beskriva hur fint och vackert det ar har. Lite mindre ort och alla ar sa vanliga.
Det ar har man syr upp klader, vi har sytt upp en del men inget har val direkt blivit klockrent... tyvarr. De forstar inte riktigt hur vi vill ha det! Killarnas kostymer blev bra!

Jag har vart till doktorn har och fatt en jakla massa piller.... :)
Penicillin bland annat. Men doktorhistorien far jag beratta en annan gang om jag vill folja med de andra pa middag, maste hem och duscha!

Flyger till Hanoi och sen vidare med tag till Sapa pa mandag!
Far se om jag hinner blogga na mer innan det. Sapa ar upp i bergen... kallt!

Kul med Gatufesten Soffan! Det blir grymt med Dooleys pa Baja majan!



Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en trevlig Lördag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-21 @ 13:08:00
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Annelie

Halloj - Va kul att följa resan på din blogg!Ni ser ut att trivas...lätt solbruna också ; ).Hoppas att "örat" blir bättre. I Luleå har det varit en ok midsommar ca 15-20 grader - helt okey. Drar nu till Kiruna - där är det max 10 grader..

SKöt om er! /Annelie

2008-06-22 @ 12:28:07
Postat av: Veronica

Ja du Annelie, skillnad pa temperatur. Det ar darfor man helst inte ska befinna sig norr om Lulea..... :)

kraaam

2008-06-22 @ 13:25:56
Postat av: Mamma Maggan

Hej lilla gumman!

Här hemma är allt bra. Man är ju ledig till 18 augusti. Men idag bara regnade det, så jag tog cykeln och cyklade till Kvissleby. Lite ont i rumpan. Ja, nu har ni det inte så länge kvar. Men du kommer ju hem snart och ska få en pensel. Lite jobb ska du väl göra på semestern. Många pussar hälsa alla. Maggan

2008-06-23 @ 12:12:58
Postat av: Skåne

Heeeej! Inte fel me Mojito midsommar...smakar förmodligen MYCKET godare än snaps! :) ska bli jätteskoj o träffa er i göteborg, o få höra mer om ert äventyr...!! todeloooooo, pöss

2008-06-24 @ 07:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0