Internet suger

4 galna resenarer!
Pa ett undervattensmuseum vi var pa igar.
Fick se hajar, muranor, stingrockor mm. Verkligen bra stalle!



Ikvall/natt aker vi till Hoi An.
En resa pa tolv timmar med buss. Vi har nagon form av liggplats sa jag hoppas det gar bra!
Blir lite orolig att de inte ska stanna sa jag far kissa tillrackligt ofta bara...
Tankte lagga upp en massa bilder, men det gar sa jakla sakta just nu... blir en annan gang!

Mitt ora suger, har jakla ont fortfarande... Snart blir det en doktor.

Allt ar bara bra, ska bli skont att aka vidare. Det kanns som att vi kan Nha Trang nu...
Trist som bara den att vi inte far se matchen ikvall. Pappa har lovat att messa vid varje mal!!

Ha det bra tills vi hors nasta gang!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyyyy, vad bruna ni är!!!!!!!!!! Jaja jag ska väl inte klaga, är så glad för eran skull ;)

puss

2008-06-18 @ 14:07:08
URL: http://staaajn.blogg.se/
Postat av: eva

Hallå bruden.

Du vet vitlökskuren jag pratat om,

sätt en i örat :-).

Nu är det endast 5 timmar till semestern, jippei.

Ha en fortsatt trevlig tripp hälsa de andra.

Många kramar från norr

Jo det är ca. 14 grader varmt.....de du.

2008-06-19 @ 09:35:04
Postat av: Kuselini

Ser att du har hittat en klänning.. den sitter ju som ett smäck! Du är som värsta grymma tjejen med grejjen! PUSS

2008-06-19 @ 20:48:49
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Frida, Tony och Philip

Tusen tack för baby gymet! Ha en fortsatt härlig resa!



Många kramar från oss=)

2008-06-19 @ 22:51:26
Postat av: Sofia

Verran jag är ledig fredag-söndag på gatufesten! Bra va!? då blir det som på den gamla goda tiden när du har med dig pluntan med Dooleys in på äckel-bajamajan och vi blir fulla och tappar bort varandra osv. Åh ska bli så kul! :)

2008-06-21 @ 00:46:53
Postat av: Njurundani-tjejer

Hoppas på ett möte i sommar... bajamajja eller inte! Puss

2008-06-21 @ 03:13:37
URL: http://liinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0