Hockey & Poker


Hade faktiskt ess ess tre gånger igår kväll...

Satt och spelade poker hela kvällen igår samtidigt som jag lyssnade på hockey på datorn.
Timrå vann igen över MoDo-inte illa!!!

Spelade poker kanske 3 timmar.
Vann en del, förlorade en del, vann, förlorade osv.
Efter de där tre timmarna slutade jag på plus ca 30:- ........vad meningslöst!
Bra att inte sluta back i alla fall....

Fredag äntligen!
Så skönt med helg, den här veckan har vart en sån vecka där jag bara längtat efter helgen. Lite less...
Freddan jobbar ikväll.
Först ska jag städa och tvätta - sen belöning!
Det blir ett glas vin, några avsnitt av Top Model (kunde inte hålla mig) och lite Let´s Dance... Trevligt!

Ha det hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0