Internethelvete



Internet har inte funkat på hela kvällen och jag har vart skitless över det.
Nu startade jag om datorn och då började det funka.... Ja ja.

Har i alla fall kollat på en massa Top Model och lite Let´s Dance ikväll. Skönt att bara slappa.
Danny åkte ut, helt perfekt. Tina var grym, även Tony. Och Karl Petter håller sig kvar, han är ju inte bra... Men kul kul.

I morrn blir det först spinning klockan tio, sedan stan med Frida och sedan fest med Nautilus och simhallarna på kvällen. Blir nice. Känner mig lite risig nu, hoppa jag bara är trött så att jag inte blir sjuk.
Tycker alla är sjuka och jag har verkligen inte tid och lust med det!!

Ska kolla lite "The Holiday" nu, var därför jag slog på datorn igen.
Eller kanske lite poker....?

Ha det!

Kommentarer
Postat av: hp

men jag blir ju så svettig av debatter så jag håller mig undan dom..

ömma smek /hp

2008-03-15 @ 10:02:46
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0