Lördagsstan

Igår var vi alla fyra ut och åkte skoter i Sävast.
Sedan spelade vi Monopol, som senast då Emma och Freddier var här.
Och nu precis som då så blev dom utan att skryta totalt utklassade av mig såklart.
Emma och Freddie slog tom ihop sina tillgångar i slutet, jag borde ha blivit affärskvinna.
Min hemlighet i Monopol, ha inga pengar på kontot (precis som i verkligheten).

Sedan bjöd Ingrid på värsta godmiddagen.
Svante hade eldat i badtunnan hela dan så den badade vi i för att avsluta kvällen med att kolla på Let´s Dance....
Freddie fyllde år igår! Grattis grattis!

Idag har Freddan jobbat och vi andra har vart på stan.
Alla fyra har shoppat. Var inte tänkt så för mig.... Men! Jag har tidigare kollat på ett par adidas skor för 900:-
Idag var de på rea för 400:- var ju bara tvungen....
Fest ikväll. Då kommer även lite löst folk som John och Mattias, Stina och Björn och Frida och Viktor.
Ska bli trevlisch!

Öl å kaffe nu!

Bilder kommer i morrn!

Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0