Min helg i Sundsvall...

Efter en natt på tåget hämtade pappa mig i torsdags morse... nyfallen snö låg över min kära stad...
Jag kollade då pappa jobbade ett tag :-) hoppas han är mer effektiv då jag inte är där...



Sedan bilen iväg till mormor och morfar! De ville bjuda på kokt potatis och sill (?) till frukost, verkligen konstigt.
Jag äter inte sill så det blev potatis i korv, inte mindre konstigt.... de äter verkligen mat till frulle.
Mysigt att träffa dem...
Sedan blev det BIrsta och efter det mys med mamma och pappa och hockey på TV:n...



På fredagen lunch på stan med Maria Ö.
Längesen vi sågs och våra liv strålar ihop på många sätt vilket gör att vi har så mycket att uppatera varann inom att vi knappt hinner äta... vi hann även med en sväng i Birsta...



På kvällen blev jag bjuden på middag hos Sabina, Markus, Meja och Magen....
Meja är underbar men var lite fredagstrött och skrattade och grinade om varannat...
Det var bara Meja som fastnade på bild.... bus i soffan!



På lördagen fyllde famor 89 år.
Mamma, pappa, Erik och jag firade henne med tårta. Hon fick en varm och fin väst att ha på sig!
 
   
 

Senare på lördagen plockade jag upp kusin Lina i stan och åkte till Maria D, Wilda, Micke, Emelie och Johanna i Matfors...
Vi fikade och såklart uppdaterade varann i våra liv... Lina satt och putade med magen.... så söt!
Mage på den lilla kroppen :-)

 

På söndagen bussen hem!
Men visst har jag hunnit med mycket i helgen!
Nu ska jag sova...
Värsta långa inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0