Så jävla romatiskt...



Hoppas han hittar kärleken.....

Har just sett reprisen på "Bonde söker fru".
Alltså bögbondarna är ju helt underbara!! Bonden och Wille som ser helt kära ut i varann...
Har suttit och fånlett och gömt mig bakom en kudde i soffan...

Utbildningen gick jättebra! Tärendö var LITET, en håla skulle jag vilja säga....
Ungdomarna var verkligen duktiga och engagerade! Jättekul.

Igår kväll när jag äntligen kom hem var vi i Sävast och åt middag!
Stina och Björn var uppe över helgen så det var roligt att träffa dem en snabbis!

Vi har haft ÖVERSVÄMNING i källaren. Hyresvärden har glömt nån kran på och nåt har gått sönder och det ledde till 1 dm vatten i källaren. I våra förråd! Som tur var... var det inget jätteviktigt i kartongerna längst ner, för de var dyblöta!
Mina fotoalbum klarade sig! Men det var inte jättekul söndagsgöra att torka upp i ett förråd!

Nu ska jag slappa!

Trevlig söndagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0