TRACYS HÄMND

 


Det är så kuuuul!
När jag var typ 13-14 lånade jag några VHS band med "Tracys Hämnd" av Sabinas mamma Carina.
Jag malde miniserien som jag tror att det var FLERA gånger, lånade om dem flera gånger.
Jag bara älskade Tracys Hämnd.

För några veckor sedan när vi var hos Freddans mormor och morfar hade de massa böcker liggande från hon som bodde i lägenheten innan, jag lade såklart beslag på några böcker, bland annat Tracys Hämnd som jag nu håller på och läser.

Jag har tänkt att det vore kul att se serien igen som jag tyckte så mycket om då jag var yngre...
Idag var jag på "Hemmakväll" och skulle hyra film, vet ni vad som står på Topplistan.... från 1985.... i en box.... ja TRACYS HÄMND!!!!! Nu är den hyrd..... snart ska 5 timmar börja matas!!!

Har varit ute på långpromenad med Frida...kallt men skönt ute.
Sedan blev jag bjuden på våfflor med sylt och glass av Frida och Viktor, sjukt gott!
Nu ska jag göra pass nån timme innan jag ska kolla på...... TRACYS HÄMND!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh,jag älskade boken!! Men har ta mig tusan inte sett serien! Blev sugen nu kan jag säga..haha. =)

Hoppas du har en bra lördagkväll. Kram!

2008-11-01 @ 22:33:57
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0