Filmspinningen...



....har just slutat om en vecka vid den här tiden.

Sånt säger alltid min pappa.... "för ett år sen vid den här tiden", "för en vecka sen vid den här tiden".....

Då kan jag säga att om en vecka ungefär vid den här tiden spelar pappa golf i Florida, kul för honom.
Och jag har då fattat ett stort beslut OCH cyklat klart två timmars filmspinning!

Som jag nu sitter och pysslar med.
Mina filmer är "Grease", "Top Gun" och "Disneyklassiker" + en film till som ej är bestämt.
Sen har Jessica och Frida några filmer var.

Dagarna flyter på, träna och jobba och så...
Har idag skickat in en projektansökan som har legat som ett stort mörkt moln över huvudet.
Den SKULLE in idag, så det är känns bra att den är postad.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0