Håret...inget annat



Ser ni det otroligt äkta leendet....?
Ja ja. Är inte så bra på att knäppa på mig själv... ni ser delar av håret i alla fall!



Det blev inte bättre då jag tvingade Freddan att fota mig....
Fan vilken hållning! :-(

Har varit på stan.... jag ville verkligen hitta nåt.
Men som alltid då man FÅR köpa så hittar man inget.... Frida hittade lite smått och gått!
Jag kärade ner mig i ett par vinterskor för 1700:-
Det är 25% på dem fram till måndag...måste fundera!

Ska däcka med Aftonbladet, eller ja inte riktigt. Man måste ju som köpa Aftonbladet för att få Klick!
Och det är Klick jag ska läsa..... he he.

Sen iväg till John och Paulina.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefint blev det ju i håret!!! Tycker att du passar jättebra i den frisyren. Puss

2008-10-26 @ 11:33:22
Postat av: Lina

What a woman!!! FINT! Jag vill också klippa. EVIGHETER SEN SIST. Funderar på kortare o mörkare. Har haft samma frissa för länge nu! Puss

2008-10-26 @ 14:43:55
URL: http://liinaaaa.blogg.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vad fin du är i håret!!

nu vill jag oxå klippa mig :)

ha de gott

2008-11-02 @ 09:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0