Mastersimmat

Har i morse vart på första mastersträningen.
Vi var ett gäng på 7 stycken som simmade mellan 9-10.
Jag tränar ju mycket, men är aldrig i vattnet nu för tiden... blev jäkla trött!
Men kul och skönt.
De var snabba som den med att börja prata lagkappslag till Masters SM... och hörde jag inte EM nämnas också... sakta i backarna.

Sitter nu och jobbar på jobbet.
En ansökan som ska skrivas som det bara inte har funnits tid till.
Får mycket gjort då inte telefonen ringer och att man är helt ensam på jobbet!

Ska till Sävast sen och fira Freddans brorsa daniel som fyllde år igår!
Freddan spelar match nu om en timme, jag fick prioritera....

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Öman Maria

Hallå Verran!!!

Hmm jag hoppas du kommer ihåg vilken din hemma klubb är Njurunda Simsällskap. Så SM blir i sådana fall för oss...=)

Träna hårt nu kramar //MAria

2008-10-12 @ 21:24:59
Postat av: Verran

Maria, du kanske ska simma för Luleå SS...

Nej men seriöst så måste vi lösa det här, jag är ju Luletränare nu det vet du ju :-)



Vi hörs. Puss

2008-10-13 @ 10:25:24
URL: http://veronicabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0