Ta bort!!!



Jag vill inte ha Halloween.
Jag hatar påsk... å så hatar jag Halloween!
Vet inte varför, jag tycker bara inte om onödiga högtider då man ska måsta känna nån sorts press att hitta på nåt bara för att... Och massa Halloween tjafs i alla affärer, usch!
Jag ska protestera och hyra minst 5 kärleksfilmer som jag ska mala mig igenom hela lördagen!

Jag är förkyld. Det är nästan lika tråkigt som Halloween.
Än så länge är det på en bra nivå, vill inte bli sämre.
Jag har ju ett jobb där jag är ganska beroende av att vara frisk eftersom jag leder så mycket pass/grupper.
Nästa vecka har jag från måndag-onsdag 10 pass. Lite överdrivet (inte så varje vecka) men det är KUL!
Svårt bara om man blir sjuk...
Vad skulle jag dricka Eva?

Det här med måndagshuvudvärk har jag kommit på källan till, igen.
För mycket godis fredag-söndag.
Har sen abstinens på måndagar och får tokont i huvudet, måste skärpa mig på helgerna...



Kan inte få nog av Melissa Horn.... underbara låtar!

Trevlig kväll.
Sovmorgon i morrn :-)

Kommentarer
Postat av: eva

Hej min snörvliga vän

Du ska dricka ingefära te.Skiva färsk ingefära i vatten låt koka och dra en stund. Häll i en stooor temugg tillsätt honung och en citron skiva.Det gör gott i luftrören och själen.

Puss o kram

2008-10-28 @ 19:41:31
Postat av: Verran

så var det ja...!

2008-10-28 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0