Lord Peter Winst

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3954378

Där kan ni kolla vad snygg jag var i tidningen idag! He he....
Ni måste gå på "nästa bild" för att se min snygga näsa och taskiga hårfärg. Kom ihåg att tidningen lägger på minst 5 kg :-)

Har vart på Hälsans Dag här i Luleå idag....
Körde ett corepass, hade ideellt engagerade i vårt marknadsstånd så jag behövde inte vara där så länge...
Skönt. Man behöver som helgerna då det är fullt upp på veckorna.

Snart ska jag med Frida till STALLET!
Jag som ville rida när jag gick på mellanstadiet. Alla som kände mig då vet att jag var helt kär i Lord Peter Winst.
Det var en svart häst på stallet som jag var och hälsade på så ofta jag kunde.
Kan dock inte komma ihåg att jag tjatade om att få börja rida och mamma och pappa uppmuntrade mig såklart inte.
Vem vill ha ett barn som rider???
Dyrt och illaluktande. De föredrog nog klorlukten.....




Ungefär såhär såg min kära Lord ut vad jag kommer ihåg.....

Idag får jag träffa Sigge!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: eva

Hej igen

Du är med i bild från Hälsans dag idag på NSD på webben.

Du ligger så snyggt på rygg med magen i vädret....

2008-09-06 @ 15:06:39
Postat av: Sofia

Ja, fan vad snygg du var! =) Nu har vi precis kommit hem från Philips dop. Jättefint. Hörs nå.

Puss

2008-09-06 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0