Måndag måndag

Då var helgen slut igen...

Lördagen var trevlig!
Frida och jag laddade genom att ångbasta innan middag, fick inte med nån annan men vi trivs ju i varandras sällskap!
Sedan mötte vi upp de andra på St laurens steakhouse där vi käkade.
Verkligen jättegod middag (tack Nautilus), jag åt lamm!
Det dracks lite öl och vin och sedan fortsatte ungefär hälften av oss till Invit där det blev någon öl till.... Var hemma lagomt till att ögonen skulle stängas!

Pizza och fanta igår... :-)

Måndag nu! Suck.
Ska snart iväg och köra spinning/core - det är nästan alltid trevligt!

Ha det!

Lite bilder snodda från Fridas blogg eftersom jag glömde kameran!

Klicka f�r att st�nga bilden

Jessica och jag kammar garnet på gymmet innan....

Klicka f�r att st�nga bilden

Fina, gravida Camilla!

Klicka f�r att st�nga bilden

Lasse, Jessica och Frida

Klicka f�r att st�nga bilden

Yvonne, Emma och Ida

Klicka f�r att st�nga bilden

Snygga tjejer!! Ida och Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0