Nystädat :-)



Patrik 1,5

Helgen som varit:
Freddan och Kroken vann seriedebuten borta mot Sikeå - yeah!

Jag var hemma och DEGADE hela fredag kväll och nästan hela lördagen.... Haft ont i huvudet jättemycket i helgen!
Ut på stan med Frida en sväng på lördagen, köpte nya gardiner som inte var bra då jag kom hem.
På kvällen var Freddan och jag på Patrik 1,5. Jag tyckte den var skitbra, Freddan var inte lika imponerad....

Träffade Tommy på bion som vi pluggade med i Umeå, han har flyttat till stan.

Idag har vi städat, ordentligt. Så nu är det sååå skönt att vara hemma....
Sen har jag vart på Fridas spinning, skönt att få träna lite.
Förra veckan fick jag hemmagjord lingonsylt av henna och idag två olika sorters bröd... mmmmmm!
Trevligt att ha vänner som bakar och kokare sylt eftersom jag är dålig på det...

Måndag i morrn!

Trevlig söndagkväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0