Ostädat...



Okej såhär ostädat har vi inte..... men det är stökigt hemma.
(Med mina mått mätt....)


Har jobbat. Delade ut frukostpåsar i regnet i morse.... Blev av med dem till slut!
Fått undan mycket på jobbet - skööönt!

Sen hem och äta och slappa lite inför spinningpasset som jag körde.
Var lite opepp och otaggad, hittade inget flyt i passet och kände mig DÅLIG.
Då var det efter en massa deltagare som tyckte det var SÅÅÅ bra.
Undra om jag är lite för peppad annars...? Förstår inte.

Det är så stökigt hemma att jag inte vill vara här.
Varken jag eller Freddan har knappt vart hemma på hela veckan.
Bara hem, slängt ihop mat och sen iväg. Det är väskor, svettiga kläder och kastruller lite här och där.
Har inte orkat! I helgen ska det SKURAS och STÄDAS så det blir trevligt att vara hemma!

Fredag i morrn! Trevisch!

Kommentarer
Postat av: eva

har du städat nu?, väntar på bilder från ett nystädat hem.

Jag har städat hela dagen från kl. 08.30 och är precis klar kl. är ca. 16.00

Snart sprättar jag en öl och väntatr på surströmmingsgäster ha en trevlig afton.

2008-09-20 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0