Pité+axlar+godis=helg!

Eva... jag HAR städat!
Städade som en dåre i fredags kväll. Landade i soffan vid åtta med ett glas vin i handen!

Igår åkte jag och mannen till Piteå.
Där gick vi på stan, shoppade lite. Jag en kjol och en tröja och Freddan en tröja.
Vero Moda betydligt bättre där än i Lulé!
Sedan lunchade vi med Mattias, kul att träffa honom.

Efter det ett besök hos Freddans mormor och morfar.
Målet med Piteresan var att vi skulle ut till stugan. Dit kom vi till middagstid och spenderade kvällen och dagen idag med Ingrid och Svante - mycket trevligt!
Sedan att vi spelade en omgång fia med knuff som varade i typ 14 timmar var inte det roligaste... he he.

Nu har Frida och jag kört helt slut på våra axlar och väntar nu på att hennes spinning pass ska börja så vi får flåsa lite med!

Mycket text.... inga bilder.

Jag har ätit SJUKT mycket godis i helgen. Kommer må illa av det i typ två veckor.... eller tills jag kommer hem och blir sugen igen :-)

Nu spinning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0