Sorgligt...

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=3955371

Halvkändis som jag är här i Luleå så var jag såklart med i tidningen idag med.... dock inte så underbar bild....

Jag har vart så duktig idag! Det bästa av allt bra är att jag gjort 6 matlådor och en stor sallad!
Mannen brukar laga en del mat under veckorna eftersom jag ofta kommer hem ganska sent.
Nu har ju han två jobb så jag var lite förutseende och insåg att det inte kommer bli så mycket matlagning.
Så jag har förberett lite.... STOLT!

Freddan jobbar, så jag har hyrt tre KÄRLEKSFILMER!!! Har sett den första - den var lite för sorglig, blev ju skitnere av den. Fällde ett antal tårar.... Men den var bra!



Nu ska jag finurla klart på det som inte var bra på spinningen/coren förra veckan. Så det blir bra till i morrn!!!

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0