Svettigt



Den här bruden kom upp då jag googlade på "svettiga kläder"....
Typiskt. Så ser inte jag ut då jag svettas! Inte ens nära....


Heeelllooo.
Träning och pass och jobb och allt.... trött i kroppen.
Frida bossade hårt med mig på gymmet.... Lång dag idag, skönt att vara hemma.
Hoppas mannen har glömt det där med att massera hans ben då han kommer hem från träningen! HOPPAS.

Har även "mötat" med min tränarkollega. Vi har styrt upp höstens plan för våra småsimmare.
Träning med dem i morrn! Nästa Alshammar hela bunten!

Nu blir det till att packa upp alla svettiga kläder från dagen och sen se Idol och nån ny svensk serie som jag inte vet vad den heter.

Golf i morrn om vädret tillåter!

Glá påsk


Kommentarer
Postat av: hp

hej kussen



jag har bärjat träna.. bra va!! tycker det är väldigt kul faktiskt! längtar lite till passen.. Just nu går jag på friskis och kör både gym och jympa, sånna här rygg/medel -pass och styrkepass.





NU TILL MIN FRRÅÅÅGAAA



VAD och VART ska jag köpa snygga träningskläder? VAD ska jag träna i? Skor har jag. Men resten. Måste man ha tights?? Berätta allt du vet..





en forss-kyss /hanna

2008-09-16 @ 22:53:44
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0