Vad hände med grillningen?



Nu känns det verkligen att hösten är på intåg med stora steg.
Dels är det kallare, bara 7 grader ute här just nu. Sjalen har åkt på...

Spinning och Core på måndagar har dragit igång. Känns helt overkligt att det var 3 månader sen jag körde det sist, sommaren har gått för snabbt.

Varje sommar pratar man om att man ska GRILLA så mycket. Ni vet bara hänga hos varann med en öl i handen och stå vid grillen och pilla och bara ha det skönt. Och varje förbannade sommar grillar man för lite. Jag har grillat en massa hemma hos mamma och pappa, men med alla kära vänner har det blivit för LITE.....

Men hösten är faktiskt helt ok, bara det inte regnar upp i näsan.
Det som är bra med hösten är att alla såpor drar igång. Greys, Ensam mamma söker, Gossip Girl, Bonde söker fru mm, mm, mm, mm... I brist på annat matar jag just nu avsnitt av amerikanska Big Brother..... Ha ha ha ha, tragiska jag!

Mat. Sen ladda för morgon spinning!

Ha dä

Kommentarer
Postat av: Frida & Philip

Hallå!



Jag läser flitigt din blogg men är usel på att kommentra=) Blir smått stressad av att läsa hur mycket du tränar!!! Men jag ska försöka få igång kroppen jag med, KGK nästa=)

2008-09-02 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0