Vem där?



Det var verkligen jättetrevligt på after work igår.

Jag har ett problem. Jag är INTE bra på ansikten och att placera dem....
Jag tror att det är lite svårare då man kommer till en stad och får så mycket nya kontakter på en gång.
I Sundsvall har man som skapat kontakter eftersom och de är då lättare att ha koll på...

Här i Luleå kan jag verkligen bli förvirrad.
Jag kör en massa pass, jag hälsotestar, jag masserar och en massa andra saker. Så jag träffar en massa folk och sen kan jag inte skilja dem åt. Skitjobbigt då man känner igen folk men inte vet varifrån.
Jag hejar och ser glad ut och hoppas på det bästa...

Jag har verkligen huvudvärk idag, och det är inte från after worken igår.
Hade ont redan igår. Ligger och hoppas det ska gå över, ska träffa Frida på stan om nån timme.
Sedan simhallen för lite ångbastu och öl och sedan ut och äta med alla Nautliusare!
Trevligt!

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: eva

hej

Tyckte oxå det var trevligt. Nästa gång gör vi det lite längre och går o kör lite styrdans

2008-09-13 @ 20:24:55
Postat av: Verran

det låter bra.....

fast jag kollar på när ni styrdansar... :-)

2008-09-14 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0